Често задавани въпроси

Как мога да поръчам?

Изберете желания прoдукт като натиснете бутона „Поръчай“.

Имате две опции – направете „бърза“ поръчка като оставите само телефонния си номер в полето и ние ще се свържем с Вас за да уточним детайлите за доставка. (*Моля имайте предвид, че опцията за „бърза“ поръчка НЕ ускорява процеса за обработване и изпращане на поръчката, а просто спестявате попълване на всичките полета.)

Втората опция е да попълните всички полета – две имена, телефонен номер, имейл и да изберете един от предлаганите методи за доставка. За да завършите поръчката, натиснете бутона „Поръчай“ и ние ще се свържем с Вас за потвърждение!

Как мога да платя?

Избрали сме най-лесния и удобен метод за разплащане – наложен платеж!

Може да заплатите в брой на куриера при доставка или в брой/с карта в посочения от Вас офис на Еконт или Спиди.

Каква е цената за доставка?

За поръчки над 59лв. доставката е БЕЗПЛАТНА.

За поръчки под 59лв, цената за доставка е:

  • До офис на Еконт - 6.50лв
  • До офис на Спиди - 5.90лв
  • До личен адрес - 7.50лв.

Доставки се извършват единствено на територията на България.

Ако поръчам днес, кога ще получа поръчката си?

След като направите поръчка, наш консултант ще се свърже с Вас на посочения телефонен номер за потвърждение. Всички поръчки се обработват от понеделник до неделя.

Поръчки, направени по време на официални празници, ще бъдат обработени на първия работен ден.

Всички регистрирани поръчки до 13ч. в работен ден ще бъдат предадени на куриер в рамките на същия ден. Поръчки, регистрирани след 13ч, ще бъдат обработени и изпратени на следващия работен ден.

 

Как ще получа поръчката си?

Доставки се извършват с куриерски фирми Еконт и Спиди.

Можете да изберете удобен за Вас офис на една от двете куриерски фирми или да посочите личен адрес за доставка.

В деня на доставка, представител на куриерската фирма ще се свърже с Вас чрез обаждане или SMS.

В случай, че не можете да вземете пратката си на посочената дата, няма проблем да приемете поръчката си няколко дни по-късно. Не забравяйте, че пратката Ви може да престои в офис не повече от 7 дни. След този срок започва да се таксува допълнителна такса.

Мога ли да върна продукт ако вече съм го получил/а?

Да! Съгласно чл.55, ал.1 от ЗЗП, имате право да върнете продукта в срок от 14 дни след получаването му. Паричната стойност, заплатена за продукта, ще Ви бъде въстановена в период от 7 работни дни. 

За да бъде признато връщането на стоката, задължително условие е тя да бъде в изряден търговски вид, тоест да не е употребявана и да не е нарушена целостта на опаковката. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на посочените условия.

При връщане на закупена стока по желание на потребителя съгласно чл. 55, ал.1 от ЗЗП, транспортните разходи са за сметка на клиента. Преди да предприемете каквито и да е действия сте длъжни да осъществите контакт с нас, посредством контактната ни форма, посочвайки причините за връщането.


Ако имате други въпроси, на които не сме отговорили не се колебайте да се свържете с нас чрез:

И-мейл

sparklybg.info@gmail.com

Телефон

+359 888 803 132

Или ни изпратете съобщение във фейсбук страницата ни: